Re: GPL-fråga

Fredrik Persson <frepe@bredband.net> writes:

> Jag har en fråga om GPL, jag hoppas att det finns någon som kan
> svara även om detta inte är en GPL-mailinglista i strikt mening.

Har du kikat på GPL-FAQ:n? <URL:http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html>
Det är inte omöjligt att din fråga finns där.

Jag hittade F&S/VAF:en själv för ett par veckor sedan genom Debian
Weekly News och VAF:en är riktigt bra. Rekommenderas till alla. Det
finns även testa-dig-själv-frågor "där någonstans", jag fick runt
hälften rätt vilket jag är rätt nöjd med eftersom jag i egen mening är
rätt kass på GPL. :-)

--
(          www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/         !     Wei Wu Wei     )
(        Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying        !  To Do Without Do  )