Re: [Stockholm] Woody träff?

tor 2002-08-29 klockan 01.12 skrev Marcus Rejås:

> Träffen blev av, bildbevisen finns här:
>
> http://www.rejas.se/woody-traff/

Jag hade också med mig kameran och har lagt upp lite bilder på
http://www.mikan.net/gallery/debian
Ska försöka att sätta namn på dom, men ni som var där kan gärna titta
igenom och se att det blev rätt, och annars skriva en comment om det.

Sedan tyckte vi att det var så trevligt att träffas så vi tänkte försöka
göra det till en vana att försöka träffas ngn kväll varje till varannan
månad.
Förslag på nästa tidpunkt var ngn gång vecka 39, som börjar med måndagen
den 23 September och slutar med söndagen den 29:e.

Jag tänkte att gör något liknande som vi gjorde den här gången med en
matris där man säger när man kan el inte, och sedan bestämmer man 1 till
2 veckor innan att det blir det datum som flest kan.

Marcus hade en trevlig (?) lokal på sitt jobb ditt man kunde åka, och
äta lite medhavd mat, och Pawal muttrade någon gång att man kanske kunde
vara hemma hos honom.

Kommentarer?

--
Email: mikan@mikan.net		mobile: +46 70 740 1585
PGP: 1024D/20E93E8E 76F9 E895 1073 12B8 A281  8144 5A1E 4BDD 20E9 3E8E