ncpfs och nwauth

Jag har lite problem med nwauth för autenticering mot en Novellserver.

Det verkar som om det blir nån slags skräpinloggning kvar när den väl
gjort autenticeringen, vilket resulterar i att jag efter ett tag
överskrider antalet tillåtna logins och inte kommer i systemet igen...

Finns det nåt sätt att rensa bort skräpinloggningarna? Eller finns det
nån typ jätteny version av nwauth man kan använda som inte beter sig
såhär?

	/Daniel

PS Nästa onsdag i Rålis? Fan, jag borde ha beställt "/dev/blanket"
tidigare... DS