Rålambshovsparken

Föreslaget datum för grillning är den 28:e augusti klockan 18. Hur tar
man sig till Rålambshovsparken? Enklast är nog T-bana till
Fridhemsplan, och sen en liten kort promenad ner till parken via S:t
Eriksgatan. Man kan också ta en massa bussar till Fridhemsplan, bland
annat ettan, trean och fyran.

Eftersom jag tänkte dyka upp, och har pratat lite med Mikan om
mötesplats föreslår jag att vi håller oss i närheten av
Skateboard-rampen, eftersom den syns från alla håll och kanter.

--
patrik_wallstrom->foodfight->pawal@blipp.com->+46-709580442