Re: Förlåt!

On Wed, 21 Aug 2002 00:44:01 +0200 "Bengt-Erik Johansson" <be.johansson@privat.utfors.se> wrote:

> Jag trodde det här var en lista där man kunde ställa frågor om debian relaterade saker.
> Men tydligen så är det en lista för kommunisthat och förlöjligande av människor som söker kunskap.
> Så demokratiskt????
> Jag trodde sånt bara förekom på MUF's site.
>
> Ursäkta att jag inte formulerade frågan bättre i stressen att få igång burken.....
>
> Ber än en gång om ursäkt att jag använde jobbmailen när jag skickade ut frågan och startade den här debatten.
>
> /Benke

Du ska inte bry dig om när töntbrackor får sådana där idiotryck och spyr ur sig en massa trolldynga.

Dåligt ställda frågor har bra mycket mer att göra på den här listan än vad partipolitik, så martin är den som bör be om ursäkt, inte du.

/Mattias, debiananvändare och kommunist (i betydelsen att jag vill ha ett samhälle där devisen "av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov" gäller.)

--

  mattias östergren  | /"\
   compsci student   | \ /  ASCII Ribbon Campaign