[OT] Förlåt!

Även jag vill be om ursäkt för mina, kanske inte så välformulerade, mail till
listan. Nästa gång jag känner ett behov att skicka sådana ska jag
överväga att avsluta min presentation istället.

Inte trodde jag att de skulle ta så hårt & inte heller att de skulle
resultera i hot om våld i privata mail. (Inte från Bengt-Erik)

Jag ber däremot inte om ursäkt för mina politiska åsikter. Det så
kallade hatet har byggts upp av vänstermänniskor som jag inte ens med
stor fantasi kan kalla kunskapssökande, men det är som sagt inte ämnet
för denna lista.

EOD.
--
/Martin