Re: Fw: [OT, Flamebait] Re: prob med X

Bengt-Erik!

Ta inte den här dåren på allvar! Han representerar *absolut* inte medlemmarna
på Debianlistan. Den stora merparten av dessa är vettiga människor som kommer
att hjälpa dig med dina tekniska problem.

Överge inte ett bra operativsystem för att snurriga knäppskallar inte kan
hålla käften i styr. Det är de inte värda.

/Fredrik Persson