Re: Fw: [OT, Flamebait] Re: prob med X

On Tue, Aug 20, 2002 at 11:08:00PM +0200, Bengt-Erik Johansson wrote:
> Får man sådana svar som du Martin skriver, så kommer inte jag iallafall att rekomendera folk och köra debian, där man får spydiga kommentarer när man försöker få hjälp.

Frågan om listan ska vara ett supportforum eller inte har varit uppe
förut.

Min åsikt är att en del frågor hör hemma, men att kvalitén på dem bör
hålla en del klass.

Din gjorde det inte & som man frågar får man svar.

> Jag har och läst sida upp och ner i boken "Debian Bible" men inte hittat något som kan lösa mitt problem, även varit och läst på www.debian.org.

Lämpligt för att få hjälp nästa gång kan vara att berätta vad du gjort
själv för att hitta problemet.

Alltså i samband med att frågan ställs & inte efteråt som nu.

> Har just laddat hem Mandrake 9 som jag kommer att köra i fortsättningen.

Good for you... It's your loss...

> Tack för mig.....

Tänk om det vore lika lätt att få er verklighetsfrämmade kommunister att lämna
samhället.

Eftersom vi med demokratiska värderingar inte tycker det är rätt att mörda
oliktänkande så är det enda sättet att få bort era åsikter att bilda er.

Så, snälla, läs ett par böcker om nationalekonomi, öppna ögonen & tänk
lite. Biblioteket borde även ha andra lämpliga böcker för dig.

Tack,

(Ja, givetvis påverkade din avsändaradress mitt svar. Hade du skickat
från den adressen du använde nu sist så hade jag nog bara suckat lätt &
tagit bort brevet direkt utan att svara alls.)
--
/Martin