Re: APM och Kernel.

On 20 Aug 2002, David wrote:

> Har du apmd installerad?

Nej, men jag testade att köra igång den. Den säger samma sak: "No APM
support in kernel". Dessutom har jag för mig att jag läste nånstans att
man numera skulle köra utan den demonen. Så jag tror den bara ska användas
ifall man kör äldre kernelversioner. Men jag kan ha missuppfattat det
också.

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?210