Re: OT: Gnuheter

On Mon, 19 Aug 2002, Anders Lind wrote:

> Hejsan,
>
> detta är möjligen lite offtopic, men är det någon som har en aning
> om vad som har hänt med Gnuheter, verkar ha varit nere en längre tid
> nu.

Linan håller på att uppgraderas, och just nu kör vi parrallellt mellan
den gamla linan, och en provisorisk ny lina (med rätt IP, den riktiga
linan kommer snart), det funkar ganska skakigt båda två. Jag håller på
att testa vilken som är mest stabil, och det verkar inte just nu som
jag kan avgöra detta. Så fort det stabilisterats byter jag till
lämpligt IP på Gnuheter.

--
patrik_wallstrom->foodfight->pawal@blipp.com->+46-709580442