Re: openafs och Heimdal...

mån 2002-08-19 klockan 15.58 skrev Daniel Swärd:
> Är det nån som fått openafs och Heimdal att fungera ihop?
>
> Jag har lite problem... När jag försöker skapa en KeyFile att använda
> till afs med: ktutil copy FILE:keytab.afs AFSFILE:KeyFile så får jag
> bara en tom KeyFile.

Jag fick det att fungera för länge sedan (över 1 år tror jag), så bugg
kan ha införts sedan dess.

> Jag har försökt leta som en tok på google, men det går lite mindre bra.

Har du provat heimdal listan ? (heimdal-discuss)

> Förresten, bestämde vi nåt datum till Woody-träffen?

Jag sa preliminärt måndag förut, men nu verkar det som fler kan på
onsdagen. Om ngn vet ngn annan som vill komma men inte har sagt vilka
dagar han/hon kan, så vore det vettigt att få reda på det så snart som
möjligt. Så att vi kan se om onsdagen trots allt är bättre.

Mvh Mikael
--
Email: mikan@mikan.net		mobile: +46 70 740 1585
PGP: 1024D/20E93E8E 76F9 E895 1073 12B8 A281  8144 5A1E 4BDD 20E9 3E8E