Re: Telia ADSL och Gnome 2.0

Hej!

För en tidsedan var ämnet uppe här på listan.
Inloggning behandlades under rubriken:
Telia bredbands inloggning (startade: 4/7-2002)

Utöver detta fick jag länkar till lite script från en vänlig själ:
--
http://magnus.dyndns.org/WKMod/TeliaADSL

http://teliaadslcon.axnet.nu
--
Längre tillbaks i tiden dök ett script upp här på listan baserat på nc.
NC klarar inte post-metoden, och därför blev jag tvungen att finna