Re: [Stockholm] Woody träff?

On Tue, 13 Aug 2002 [12:44],
    Mikael Hedin (mikael.hedin@gmx.net) wrote:

> Hej!
>
> Borde vi inte ha en Debianträff för att fira att woody släpptes till
> slut?  Passar ju bra att ha festen rätt sent...
>
> T.ex. grilla/bada/etc i Rålis, eller i Södertälje hos Andreas?
>
> En vardagkväll skulle funka för mig, men kom med några föslag.  Nästa
> tisdag 20/8 kl 19?  Eller lördag 17/8 kl 16?

Ja, varför inte. Södertälje lät onödigt långt bort i ingenstans dock.
Men Rålis är fint. Ni tar med grillsaker och jag äter? <:

Jag har semester fram till Måndag (19:e), så vardagskvällar efter det
vet jag inte om det så bra. Man vill ju gärna kunna ta några öl och inte
komma helt berusad till jobbet dagen där på (;

Jag tycker annars öl/bad/grillning i Sätra (Sätrabadet) låter nära och
bra (; Kan locka lite med den här:

    <http://rohr.nu/photos/?display=2002%2F2002-07-28%2F01vatten.jpg>

/d, Sätrabo.

--
... david röhr              |      o_
.. unix systems consultant  | o/  /\   SCNA, SCSA