Re: Versionsnummershysteri (Was: Re: Re: Nån utvec klare här... Designfels-ex

On Wed, Aug 07, 2002 at 02:18:54PM +0200, Daniel Mose wrote:

> Eftersom jag själv gått i program-utvecklingstankar, och
> faktiskt tycker att detta med versionsnummer är tämligen
> korkat så som det visat sig, så har jag plockat fram
> en lite egen variant av debians metod:
> [..megasnip..]

Du glömmer att tanken med versionsnummer är att när du får tillbaka
feedback från dina användare, är du rätt tacksam om du vet vilken
version de har.

Sen att hoppa från 2.3 till 7 för att marknadsförarna vill det är en
helt annan sak.

//Fredde