Re: Nån utvecklare här, eller är alla bortresta?

Daniel Mose:

> När jag bootade upp skivorna, så upptäckte jag vissa idiotdesign-fel
> som helst inte ska finnas där om jag ska föra debian vidare.

Vad för fel? Du får gärna precisera. Jag installerade Woody från cd
för några dagar sedean och det fungerade alldeles utmärkt, så om du
inte preciserar vad du menar är din kritik lite svår att förstå.

> När jag sedan skulle rapportera ett problem i installationsprogrammet
> så blev det rent utav komiskt.

reportbug boot-floppies

från ett installerat Debiansystem. Annars följer du instruktionerna på
http://www.debian.org/Reporting

--
\\//
Peter - I do not read or respond to mail with HTML attachments.