Re: Debian Sarge/testing

On Fri, Aug 02, 2002 at 02:49:22AM +0200, Markus Olsson wrote:
> Jodå, nu har debian släppt kodnamnet till sin nya release =) Icke helt
> oväntat blev det ett nytt namn från Toy Story nämnligen Sarge.

Blev lite konfunderad när jag läste att Sarge blev nya testing, borde
inte sid bli testing och sarge unstable?
Var det inte woody som var unstable och blev testing när dom introducerade
testing-grenen för något år sen, eller är sid den ständiga unstable?

Någon som kan reda ut detta för mig?

/Sebastian