Re: woody release kommer snart...

Peter Karlsson wrote:
> Daniel Mose:

> Jag har översatt www.debian.org, dpkg/dselect samt
> installationssystemet (boot-floppies) till svenska. Förutom den
> dokumentation och manualsidor som medföljer programmen har jag dock
> inte översatt dokumentation.

En annan fråga om översatt Debian:

Finns det någon bra svensk eller svensköversatt bok som är
Debian-specifik, av typen "Debian Linux för alla" ?
(som t ex Jesper Eks Bok: "Red Hat Linux för alla")

Även om jag själv kanske inte direkt behöver nybörjarböcker,
så vore det kul utifall jag skulle fundera mer på att sprida
Debian till en bredare användarskara.