Re: Installera till annan partition

kopierade en gång en disk till en annan mha dd (iofs på FreeBSD). Men då
bör man ju ha två likadana diskar.
Sen var det bara att flytta kopian till en annan maskin o tuta o köra.

Men som Lasse skrev - tar:a ihop och kopiera. Man får kanske boota
kopian med floppy eller CD o installera bootmanager bara...