Re: cdrecord problem

* Quoting Fredrik Jonson <pt97fjo@student.bth.se> [24 May-02 00:00]:
> 4. boota om. (Tyvärr tror jag inte att uptime kan räddas ;-)

fast har man nyss monterat i en cdbrännare så kanske det inte är så
mycket uptime att rädda heller :P

> 6. xcdroast är ett trevligt grafiskt gränssnitt med lagom mycket
>    automagi för bekväm cdbränning.

/me rekommenderar också gcombust

> Nu är vi ju ute och tassar på hårdvarumarker så mitt råd är att du
> inte litar enbart på mitt minne utan kontrollerar att det stämmer
> med CD-Writing-HOWTOn också.

Jag har också en IDE brännare (sony) och vill minnas att jag gjorde ung.
likadant som dig, förutom att jag kompilerade en ny kärna med ide-scsi
inkompilerat.

Mvh,
 Stefan