Re: Fildelning

Jag kommer att köra nfs för mina linux och openbsd burkar och kanske
sätta upp en smb (samba) för windows.
Det som jag ogillar med samba är att den har en tendens att hänga sej
rejält i bland, så hårt att inte ens root kan döda processen. Men det
har jag inte stött på i windows iofs så det borde väl flyta på.

//nicke