Re: ftp.sunet.se (Re: Problem med ftp.se.debian.org)

On Tue, 16 Apr 2002, André Dahlqvist wrote:

> Jag förstår inte riktigt vitsen; dinstall körs ju bara en gång per dygn
> på debians server. Det vore väl lämpligare att anpassa tiden till
> debians server istället för att lägga in en till uppdatering?

Jag visste inte att det funkade så. Då är det väl bäst att antagligen köra
push_mirroring som nämndes här tidigare, eller spegla precis när dinstall
körts. Bara ta reda på vilken tid detta sker.

Johbe

--
 Professor: "Good news. There's a report on TV with some very bad news."