Re: ICQ-klon

Jag kör med licq, det funkar till fulllo på mottagning av meddelanden (med
undantag av användarlistor) men sändningen är det sämre med. Dock kommer de
flesta fram, och det går att sända igen om man märker att man inte får någon
respons. Det är en flexibel icq-klon som det finns många skal till. Den
versionen som jag kör använder qt-biblioteken. Tycker att den funkar rätt så
hyffsat. Det går inte riktigt att registrera ny nu UID än fast det kan man
göra på http://www.icq.com.
	/Kristoffer, Ludvika