Re: Vett och etikett

Pelle Nilsson:

> Snart kan vi skapa en ny mail-lista där vi bara ägnar oss åt att klaga
> på varandras sätt att citera.

Ja, snälla allihop, kan vi sätta ett streck i den här metadebatten? Jag fick
en privat fråga om att styra upp listan lite, och skrev därför inlägget jag
skickade. Jag trodde att jag eftersom jag satt Reply-To till min privata
adress skulle slippa se kommentarer på listan, men det gick visst inte som
jag hade tänkt.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/