Re: det nån som har telia adsl?

On Monday 11 March 2002 05.34, Golab wrote:
> menar så jag vet vag jag ska leta efter i kerneln
>
> ..... jag har dysolexsi

Hej,

Det du får från Telia är ADSL modemet, inte ett nätverkskort (i så fall är
det något nytt att de delar ut sådana). Men du måste ha ett fungerande
nätverkskort installerat och konfigurerat i datorn för att kunna använda ADSL
modemet. Har du inte ett nätverkskort då kan du köpa ett för under 200 kr.
Detta är nog det enda du kan förbereda.

MVH,
Helgi Örn

--