Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

On Fri, Mar 08, 2002 at 10:29:09AM +0100, peter karlsson wrote:

> Är det något fel på det som redan finns, menar du? Q/A, W/S, E/D, Z/X t.ex?

Kände jag inte till. z/x tycks dock inte göra något. Ingen av dem verkar
skrolla en rad upp/ned. Dessutom sitter de tangenterna fel tycker jag.
j/k är ju vald med omsorg. f/b är dock inte så mycket att komma med,
mest för att göra det komplett.

> Vart skrev du någonstans? Support brukar svara hyfsat fort.

På hemsidan. Hittade ingen email addr

> Jag har redan fakturerat en svensk firma (Fonn AB i Uppsala, som spammat mig
> vid flertalet tillfällen och försöker sälja korkade böcker), men idioterna
> vägrar betala. De fortsatte till och med att spamma efter att jag skickat
> min första faktura... Nötter.

Hehe.. Du får berätta om det går bra ;)

--
Peter Mathiasson                   | GPG Fingerprint:
E-Mail: peter(at)mathiasson(dot)nu |  A9A7 F8F6 9821 F415 B066