Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

Karolina Lindqvist <pgd-karolinali@algonet.se> writes:

> I morse laddade jag ner nyaste Mozilla från CVS och kompilerade och jag vill
> bara berätta att SEBs internettjänst fungerar med Mozilla nu!

http://www.autark.se/internetbanker.html

Det här är en intressant länk. Sidan "går igenom några internetbanker
och försöker ta reda på hur de fungerar med moderna webbläsare,
framför allt på Linux."

mvh

- Petter
--
Petter Isaksson   | Genius, n.:
0733 - 60 07 70   |       A chemist who discovers a laundry