Re: Internet Cable och debian

Enklast är väl att konfa ditt nätkort för dhcp, se till o få en adress av
telia, och sen köra qadsl för att logga in.
Det funkar bra för mig, ibland får qadsl för sig konstigheter dock så att
den inte kan logga in, hade framförallt problem i början men jag har
uppgraderat nu o det verkar funka bra.

http://qba.linuxsweden.nu

lycka till

Mvh stefan

PS. ser telias inloggningssida skoj ut =) .DS