Unidentified subject!

Hallåj!

jag håller på att flytta till hus och har även lyckats hitta en "bredbandsleverantör" (iaf fast internet uppkopplig till fast pris:-) ). nu är det så att dom gör det via radio länk alltså wlan 802.11b vilket innebär att jag måste köra ett pc-card (lucent silvercard) i en pci adapter i min brandväg. jag har kollat runt lite utan att hitta det jag vilken adapter jag ska köra med och även om det finns drv för lucent kortet, är det någon som vet? tacksam för all information.

/joakim