Installationsproblem med Sawfish.

Hej!
Jag har installerat Debian 2.2 r3, alternativ "simple" med olika
fönsterhanterare. Det går bra att intalllera och starta
Window-Maker och Entlightment var för sig. Men när jag
försöker med Sawfish för sig funkar det inte som jag tänkt mig.
Efter installationen när jag ger kommandot "startx" går Twm
igång och inte Sawfish som jag förväntat mig, trots upprepade
försök med ominstallation. Hur kommer jag till rätta med
detta problem? Alla förslag emotses med tacksamhet.

Hälsningar
Hans-Olof