jag är dum i bollen (var: dhcp-problem)

Jag har själv löst problemet jag hade med dhcp och uppkoppling. Hur gjorde jag? Jag petade in tp-kabeln ordentligt i nätverkskortet och vips! kontakt. Jag skäms något otroligt och önskar att jag hade haft ett amerikanskt felsöningsskchema.

Problem: Jag kommer inte ut på internet.

Lösning: Kontrollera att datorn är påslagen och att du kopplat i nätverkskabeln.

Ni har nu min tillåtelse att skratta rått åt mig.

/Mattias Östergren, dummare än dummast.

--

  mattias östergren  | /"\
   compsci student   | \ /  ASCII Ribbon Campaign