Re: [±¤°í] Èû°Ü¿ü´ø ¿µ¾î! ÀÌÁ¦ ´Ù½Ã ½ÃÀÛÇϽʽÿÀ.

On Fri, 18 Jan 2002,
    Jonas Steverud wrote:

> Nu börjar jag tycka att det börjar komma lite väl mycket spam. Under
> den gångna veckan har det kommit sju spam av totalt 50 brev, dvs 15 %.
>
> Dags att göra något åt det eller hoppas man att Det Går Över?
>
> Frågan är bara vad man skall göra, stänga listan för ickeprenumeranter
> är kanske inte rätt väg (även om jag är för det).

Precis det jag tog upp för några veckor/månad sedan. Men tydligen så
tycker folk inte att det stör alls.

/d

--
Zapp: "Why'd you open your bong-hole, you smelly hippie? You'd sacrifice a
beautiful woman to save a moderately attractive