Knas med enlightenment

Hej!

Har problem med enlightenment och jag ska försöka förklara så gott det går.

Efter en uppdatering av min debian så sket det sig fullständigt. =( Mina
themes visar inte ramarna runt fönstren. Jag har startat om enlightenment,
bytt tema, avinstallerat enlightenment och installerat det igen. Inget
hjälper. Ramarna är alldeles gråa. Bakggrundsbilderna visas också som de ska,
är alltså bara designen i ramarna runt fönstren som inte visas. Jag funderar
nu om det kan vara något lib som gått åt skogen men jag kan inte komma på
vilket =/ Någon som har haft detta problemet?

Johanna