Re: Hur konfigurera mail?

On Fri, Dec 28, 2001 at 09:35:13PM +0100, Tero Hanninen wrote:

> Ett sätt att installera SSL stöd för mutt på debian är:
>         -apt-get source mutt
>         -Okommentera  "#WITH_SSL := --with-ssl" i debian/rules
>         -Kompilera paketet med " dpkg-buildpackage -us -uc"
>         -Installera paketet med dpkg -i mutt*.deb

Hur ser din sources.list ut? Jag hittar inte mutt vilket är väldigt konstigt. Min ser ut enligt nedan, jag har kört med den jag får vid installation från CD och sedan (efter dist-upgrade) bara ändrat alla stable till unstable vilket ger några felmeddelanden när jag gör apt-get upgrade, jag tar gärna emot förslag på förändringar:

deb http://http.us.debian.org/debian unstable main contrib non-free
deb http://non-us.debian.org/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free

# Uncomment if you want the apt-get source function to work
deb-src http://http.us.debian.org/debian unstable main contrib non-free
deb-src http://non-us.debian.org/debian-non-US unstable non-US

M v h,
Mikael Bergman