binutils och kernel 2.4.17

Som ni säkert vet har binutils avslöjat en del bugar i kernel 2.4.x, vilket resulterar i att en del konfigurationer ger felmeddelanden som 'drivers/sound/sounddrivers.o(.data+0x194): odefinierad referens till "local symbols in discarded section .text.exit"' vid kernelkompilation.

Jag råkade ut för detta och har förgäves letat efter lösningar.
Nedgradera binutils till versionen i testing. Fungerade inte.
Kompilera in Hotplug. Precis vad jag alltif gjort.
Kör Keith Owens perlscript. Ville inte kompilera över huvud taget.

Vad göra?

--

  mattias östergren  | /"\
   compsci student   | \ /  ASCII Ribbon Campaign