Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

* Joakim (jber@chello.se) [011229 16:45]:
> Hoppas alla har haft en bra jul...

tack, jettefint!

> Hur går det med debian träffen, ska det bli en eller ska vi vänta till nästa år?

Jag tycker, vi skulle ha inte bara den här imorgon, men kanske
träffa oftaer (någon annat skrev det redan)... så svaret är 'ja, båda!'.

Hemma, i tyskland (lol), hadde vi träffats regelbundet. Vi
började som en LUG (Linux User Group) men blev sakteliga en DUG
(Debian User Group). Det är jettebra (och nyttlig) att träffas och lära känner
verandra, eftersom man kan hjälper och fragar mer detaillerat om
man vet mer om

> mitt förslag är en liten resturang som heter "lion's" den ligger mittemot SL center fridhems plan (över drottningholmsvägen) bredvid kina restaurangen "hangchow..."  vid 19 - 19:30 tiden. och blir vi 3 eller fler så tycker jag att vi kör.

ok. så är vi tre redan.