Re: Hur konfigurera mail?

On Thu, Dec 27, 2001 at 10:18:22PM +0100, Fredrik Jagenheim wrote:

> - IMAP. Körde uw-imapd på min burk med en ssl-wrapper. Kollade precis
> 	debian paketen och såg att det fanns något som hette uw-imapd-ssl,
> 	kolla in det om du vill ha ssl support.

Hur funkar det rent praktiskt med IMAP? Mutt (default i alla fall) läser
från spool och skapar mbox'ar. Hur blir det med IMAP? Jag vill också
filtera med procmail (som jag aldrig använt förut) alla listor som nu
ligger i inboxen och trängs.

En sak till, när jag tömde min POP3-brevlåda första gången var tydligen
inte Exim korrekt konfigurerad så nu har jag 500+ mail som är "frozen",
vad det nu är? Hur åtgärdar jag det?

M v h,
Mikael Bergman