Problem med installation

Hejsan. Jag försäker installera Debain 2.2 r 4, udm66. Jag har lyckats
skriva ut dom två
diskarna (root och rescue), och jag kommer tills att den ska hitta cd
skivan. Cd-romen
spinner upp, och sen är det stopp. Några idéer på vad jag kan göra?
Lite mer info: Jag har ett a-bit BP-6, och detta har 4 ide kanaler. 2 udma33
(som inte
funkar), och två udma 66. Då 33 kanalerna inte funkar så måste jag nyttja 66
kanalerna.
Detta tror jag kan vara en felkälla, men jag har lyckats installera debian
en gång innan
på denna datorn, så jag vet inte riktig...

/Hoppas på svar Jonas