Re: Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

Jag hade gärna hakat på om jag var i Linköping då som vanligt. Nu är jag inte det men en annan gång kanske.

/ChJ

Johan Bergström wrote:

Jag träffas gärna i linköpingstrakten, och tar en bira och en tugga käk
kanske, jag vet att det bor ett gäng debian folk i närheten, så om någon
är intresserad, hör av er.

Johbe