Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

On Tue, Dec 18, 2001 at 04:24:30PM +0100, Mathias wrote:
> Jag kan nog komma, hur många blir det? 5,10,15? Är vi verkligen
> såmånga från den här lilla listan i Sthlm?

Stockholm är väl ändå huvudstad i det här lilla landet?

Jag bor & vistas mest i Örebro, men funderar på att dyka upp den nämda
dagen. Fast det beror på. Jag åker inte upp för enbart debian-öl. Har
ett till ärende i trakten. Går de att kombinera till att ske på samma
dag så ses vi nog den 30:e.

Någon mer på listan från Örebro? (Svar på den frågan i privatmail, vi
behöver ju inte skapa hur mycket trafik som helst.)
--
/Martin