Re: åäö medlZA== smbclient

Tyvärr funkar de raderna inte. Jag kör ingen demon själv utan använder bara
smbclient för att nå datorer på ett lokalt campusnät. Dessa datoren kör nog i
stor utsträckning windows filutdelning och inte samba,

Jag får: "ERRDOS - ERRbadfile (File not found.) opening remote file"

När jag försöker ladda ner filer med åäö...