Re: Sid till woody (the egentliga problemet)

Saken är den att för lite sen uppgraderade jag till KDE 2.nånting i
SID, och då slutade KDE att funka för alla utom root, och jag
vet inte varför, rättigheter (säkert) elller nått, den säger
bara att ODCP server not up and runing eller nått. Nu vill jag
få bukt med detta, och försöker med att se om woody funkar
bättre, jag vet att det va när jag uppgraderade kdelibs eller
nått som det hela hände.

Mathias