Re: alsa (var: trasig /dev/dsp0)

> Jag har ett i810 och kör unstable, men problemet är att alsa-modules bara
> finns till kernel 2.4.5 och jag kör 2.4.13.
> Framtills jag krånglade sönder /dev/dsp0 så körde jag på kärnans
> ljuddrivrutin och det fungerade halvbra. Bl.a. så spelades mono-mp3:or
> och festival/rsynth i dubbel hastighet.

Kor du med CONFIG_SOUND_ICH? Jag gor det och jag har samma problem. Forut
sa krashade ljudmodulen hela tiden ocksa, men det forsvann nar jag
uppgraderade till 2.4.9. Men det verkar som om den fortfarande bara klarar
vissa bitdjup och vissa frekvenser. Hmm. Hor garna av dig om du lyckas
fixa till det.

/M