Problemer med adsl-oppkobling med debian

Min ISP sier at jeg skal legge inn i fila /etc/resolv.conf
Search provider
Nameserver xx.xxx.xx.xx
Nameserver xxx.xxx.xxx.x

Og deretter kommandoen
#dhcpcd eth0
#route add default gw 10.0.0.1 netmask 0.0.0.0 metric 1

Men da faar jeg bare
"SIOCADDRT: Network is unreachable".

Jeg har 2.2.3 med kjerne 2.4.9 og min 3c509 konfigurert inn i kjernen, jeg har
ogsaa de pakkene(tror jeg) fra Adrian Bunk for aa ha Potato med 2.4.x kjerne.

Men med Mandrake 8.0 saa virker det helt perfekt.
Jeg tror at dettte ikke er den korrekte maaten i Debian, hvordan gjoer jeg det
i Debian?

Hilsen ae. roy

The Fastest Browser on Earth.