Re: /etc/environment

On Sat, 27 Oct 2001 01:40:39 +0200
Martin Samuelsson <cosis@lysator.liu.se> wrote:

> Kan meddela att "/usr/lib/locale/sv_SE/LC_IDENTIFICATION" finns på mitt
> system även om den inte omnäms i min debug.txt. Det är väl inte så dumt
> att du kört apt-localepurge någon gång?
> --
> /Martin

nix. inte vad jag vet. ;)
men! hmm. min /etc/lib/locale/ är ju helt tom!
jag är tämligen säker på att jag fastsällt att sv_SE har funnits där förr. mkt konstigt.
eller. nä. det är ju i /usr/share/locales och usr/share/i18n/locales sådant finns.
nu är jag förvirrad.

jag har locales 2.2.4-3

  mattias östergren  | /"\
   compsci student   | \ /  ASCII Ribbon Campaign
    gävle, sweden    |  X     No HTML in e-mail
 http://spikboll.net | / \