Re: debian medlemmar i närheten av luleå

Magnus Ekdahl <maguno@ludd.luth.se> wrote:

> Är det någon som bor i närheten av Luleå och är villig att signera min
> nyckel?

Japp, jag bor i Luleå och går på samma universitet som dig:-) Dessvärre
har min private gnupg nyckel dött en grym död i samband med en
ominstallation, så jag måste också få min nyckel signerad igen.

> Jag har försökt att titta i utvecklar databasen. Men jag har inte lyckats med
> något vettigt förutom att konstatera att 99% av utvecklarna bor i Linköping.

Jag ska då finnas där i alla fall.
--

André Dahlqvist <andre.dahlqvist@telia.com>