Re: ADSL (sic...:-) i Debian

Martin Berg <martin@default.nu> writes:

> Nu blir jag antagligen hårdflamead men:
>
> Vad har news.telia.se i en Debian-lista att göra?  Konfiguration av
> DNS är inte Debian-specifik liksom inloggning på Telias ADSL-tjänst.

OK, jag ska erkänna att jag ibland är dålig på att trimma
mottagarraderna. Ska skärpas.

> Det finns säkert en luser.questions på någon newshoj någonstans.

newbie != luser. Vi har alla varit nybörjare och ställt "självklara"
frågor.

> Min inbox är tung nog utan en massa skitinlägg.

Inbox singular? Om man inte sorterar sin mail i olika kategorier blir
livet lätt väldigt jobbigt.

/g.

--
Gustaf Erikson -+- +46 70 444 0726 -+- [http://stureby.net/]