Re: Vad platsar på listan (var: ADSL (sic...:-) i Debian)

Martin Samuelsson <cosis@lysator.liu.se> wrote:

> Jag spinner vidare lite på denna tråd fastän den förmodligen egentligen
> borde dödas direkt. Vi behöver ju inte göra den alltför långdragen...

Jag tycker redan den ska dö, så jag svarar bara på det som uttryckligen
var en fråga.

> Vad innebär siffrorna? Statestik utan förklaring är oftast värdelös.

Jag ber om ursäkt. Jag trodde att ni alla kände till mailstat. Statistiken
kommer från mailstat och säger att sedan procmails loggfil senast
trunkerades (29 September i mitt fall) har debian-user-swedish haft 51
inlägg. Sträckexemplet är linux-kernel där jag har fått ca 4500 mail på
samma tid.
--

André Dahlqvist <andre.dahlqvist@telia.com>