Re: musproblem -> netikett

Gustaf Erikson writes:

 > Korrektemundo, precis så menade jag.
 >
 > Ärligt talat tycker jag folk kan ha vilken .sig som helst,
 > egentligen. Anmärkningen ovan kom efter att ha läst senaste inläggen i
 > alt.sysadmin.recovery -- platsen där alla bittra systemadministratörer
 > häver ur sig sin ilska över hårdvara, mjukvara och användare...

Hehe, inte så illa ändå, vissa personer på mitt jobb envisas med att
skicka tomma mail [1] med ett word dokument bifogat där meddelandet står :-)

[1] Förutom en pcx signatur som Notos Bloates envisas med att lägga in.

/Mathias

--
Soviet Delta Force Noriega DES NSA Marxist [Hello to all my fans in
domestic surveillance] class struggle Mossad genetic Uzi FBI