Re: Unidentified subject!

> Mitt problem är att jag inte får min trackball (logitech
> marble mouse) att fungera ordentligt i X. Pekaren hoppar och
> klickar sporadiskt när jag rullar kulan, speciellt om jag rör
> den fort eller nära skärmens kanter.

Jag hade ett liknande problem med min trådlösa Logitech-mus, så jag trodde
naturligtvis att det var trådlösheten som var problemet. Men en vanlig
Logitech pilot-mus uppvisade samma problem. Det försvann emellertid när jag
flyttade musen till usb-porten istället, så jag trodde mitt problem berodde på
en knasig muskontakt på kortet, men så verkar ju inte vara fallet, för dig  ...

/Daniel