Re: Unidentified subject!

mattias/spikboll <amentia@hotpop.com> writes:

> Hej, jag har just installerat Debian Testing på en partion i min
> burk som nu huvudsakligen kör RH7.1.

Welcome to the Light Side...

> Nästan allt fungerar perfekt och jag älskar verkligen apt. :) Mitt
> problem är att jag inte får min trackball (logitech marble mouse)
> att fungera ordentligt i X. Pekaren hoppar och klickar sporadiskt
> när jag rullar kulan, speciellt om jag rör den fort eller nära
> skärmens kanter.
> Detta är väldigt underligt då den fungerar perfekt under RH med
> samma inställnigar i /etc/X11/XF86config.

Samma version av X? (Kör själv stable, vet inte vilken X som finns i
testing.)

Vilket protokoll använder du?

Körde du XF86Setup för att generera din /etc/X11/XF86Config? Där kan
man testa olika protokoll för musen interaktivt.

> /Mattias
>
>  /-------------------------\
>  |    Mattias Östergren    |
>  | CompSci Student, Sweden |
>  | http://www.spikboll.net |
>  \-------------------------/
>   _
>  / \
>  \ /  ASCII Ribbon Campaign
>   X     No HTML in e-mail
>  / \

Ingen större mening att klaga på HTML-mail när ens sig inte är McQ...

/g.

--
Gustaf Erikson -+- +46 70 444 0726 -+- [http://stureby.net/]
gwb@usa# rm -rf /bin/Laden